تاریخچه

شرکت سپندار گستر آراد عضوی از خانواده بزرگ خدمات رایانه ای کشوراست که در سال 1389، با هدف رفع نیاز موسسات، سازمان‌ها، شرکت‌های بزرگ و کوچک، بانک‌ها، کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها و … در زمینه خدمات تخصصی شبکه و نیز سیستم‌های امنیتی و حفاظتی ، دربالاترین سطح استاندارها و به روزترین تکنولوژی تاسیس شده است. علاوه بر ارائه خدمات شبکه در قسمت بازرگانی و فروش تجهیزات شبکه ، سرور و حفاظتی نیز فعال بوده ونسبت به نیازهای روز بازار و بودجه مشتریان ، بهترین برندها را ارائه میکند.


چشم انداز

در چشم‌انداز کلان، این مجموعه می‌کوشد تا زمینه‌ی استفاده‌ی صحیح و مناسب سازمان‌ها و اشخاص از ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات را فراهم آورد تا با ارتقای جایگاه کشور، در قرارگیری آن در زمره‌ی کشورهای پیشرفته در این زمینه گام مثبتی بردارد. برای دستیابی به این هدف، شناخت نیازمندی‌ها و پاسخ‌گویی به آن‌ها در حوزه‌ی طراحی زیرساخت ارتباطی داده‌ها در یک سازمان و ارسال امن آن‌ها و ارائه‌ی خدمات ارزش‌افزوده در راس فعالیت‌های شرکت قرار دارد. سایر سرخط‌های کلان استراتژی شرکت سپندار گستر آراد عبارتند از:

  • ارائه‌ی خدمات و محصولات تکمیلی به مشتریان با هدف افزایش و توسعه‌ی خدمات آن‌ها
  • ارائه‌ی محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه‌ی فناوری‌های نوین برای بهبود فرآیندهای مشتریان

معتقدیم اولین نیستیم اما بهترین هستیم
خلاصه ای از خدمات گروه سپندار گستر آراد
پشتیبانی حضوری و غیرحضوری شبکه Support Center
  • پشتیبانی از سرویس های اکتیو و تجهیزات پسیو شبکه
  • پشتیبانی از سیستم های تلفنی ویپ
  • پشتیبانی از نرم افزارهای جامع ERP
  • پشتیبانی از سیستم های امنیتی (دوربین های مداربسته، دزدگیر)
مشاوره و بهینه سازی زیرساخت شبکه های کامپیوتری Passive troubleshooting

IVR، مخفف Interactive Voice Response، یک سیستم تلفن گویا است که با تماس گیرنده‌ها در تعامل است، اطلاعات و تماس‌ها را جمع‌آوری می‌کند و مسیر تماس‌ها به گیرنده موردنظر را تعیین می‌کند. سیستم تلفن گویا یک ویژگی نرم‌افزاری مرکز تماس است که به تماس‌گیرندگان این امکان را می‌دهد تا با انتخاب از طریق فهرست اتوماتیک، به مناسب‌ترین بخش در سازمان هدایت شوند.

پیاده سازی و اجرای پروژه های زیرساخت شبکه Passive project

مرکز تماس بخشی از سازمان است که برای دریافت یا انتفال حجم زیادی از درخواست ها از طریق تلفن ایجاد می گردد.این مراکز به دو صورت درون سپار و یا برون سپار راه اندازی می شوند. مراکز تماس درون سپار معمولا برای پشتیبانی از محصولات یا درخواست اطلاعات برای مشتریان ومراکز برون سپار معمولا برای بازاریابی تلفنی، تحقیقات بازار و نظرسنجی از مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.

ارائه راهکارهای خاص جهت بهینه سازی سرویس های تحت شبکه Active Network

مرکز تماس بخشی از سازمان است که برای دریافت یا انتفال حجم زیادی از درخواست ها از طریق تلفن ایجاد می گردد.این مراکز به دو صورت درون سپار و یا برون سپار راه اندازی می شوند. مراکز تماس درون سپار معمولا برای پشتیبانی از محصولات یا درخواست اطلاعات برای مشتریان ومراکز برون سپار معمولا برای بازاریابی تلفنی، تحقیقات بازار و نظرسنجی از مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.

ارائه راهکارهای امنیتی ، نظارتی جهت کنترل و مانیتورینگ شرکت CCTV

مرکز تماس بخشی از سازمان است که برای دریافت یا انتفال حجم زیادی از درخواست ها از طریق تلفن ایجاد می گردد.این مراکز به دو صورت درون سپار و یا برون سپار راه اندازی می شوند. مراکز تماس درون سپار معمولا برای پشتیبانی از محصولات یا درخواست اطلاعات برای مشتریان ومراکز برون سپار معمولا برای بازاریابی تلفنی، تحقیقات بازار و نظرسنجی از مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.

مشاوره و راه اندازی سیستم های تلفن سانترال و ویپ با توجه به نیاز مشتری Voip install & support

مرکز تماس بخشی از سازمان است که برای دریافت یا انتفال حجم زیادی از درخواست ها از طریق تلفن ایجاد می گردد.این مراکز به دو صورت درون سپار و یا برون سپار راه اندازی می شوند. مراکز تماس درون سپار معمولا برای پشتیبانی از محصولات یا درخواست اطلاعات برای مشتریان ومراکز برون سپار معمولا برای بازاریابی تلفنی، تحقیقات بازار و نظرسنجی از مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.

مشاوره جهت خرید نرم افزارهای تحت شبکه و ERP ERP Consulting

مرکز تماس بخشی از سازمان است که برای دریافت یا انتفال حجم زیادی از درخواست ها از طریق تلفن ایجاد می گردد.این مراکز به دو صورت درون سپار و یا برون سپار راه اندازی می شوند. مراکز تماس درون سپار معمولا برای پشتیبانی از محصولات یا درخواست اطلاعات برای مشتریان ومراکز برون سپار معمولا برای بازاریابی تلفنی، تحقیقات بازار و نظرسنجی از مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.

ارائه سیستم پیامک و پنل کاربری جهت ارسال و دریافت و مدیریت سرشماره های پیامکیSMS panel

سپندار گستر آراد با تجربه کاری بالا در زمینه راه اندازی و توسعه سیتم های دیجیتال مارکتینگ بر پایه پیامک ، طیف همکاری بالایی در زمینه خرید سرشماره و راه اندازی سرویس های پیامکی دارد. لذا جهت مشاوره خرید و مدیریت راه اندازی پنل با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی

آدرس

تهران - شهران جنوبی - سمیه غربی (علی یاری) - پلاک 70 - طبقه سوم - واحد 14

تلفن

44350412 21 98+

تلگرام

9331044 919 98+

پست الکترونیکی

info@pndgroup.ir