پشتیبانی شبکه های کامپیوتری
بهمراه کاملترین سرویس های جانبی
#
همراه با مشاوره تخصصی کارشناسان

مشاهده بیشتر

پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری، یکی از فعالیت های شرکت سپندار گستر آراد در زمینه خدمات شبکه‌ می‌باشد. پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری در حال حاضر اصلی ترین نیاز در حوزه انفورماتیک است. ما به حساسیت شبکه و ضرر و زیان قطع بودن شبکه آگاهیم و در این سالها تلاش کردیم که با داشتن تیم پشتیبانی شبکه خبره و آنکال در سریعترین زمان مشکل مشتریان را برطرف کنیم.

انواع خدمات پشتیبانی
خدماتی که کارشناسان ما در این بخش برای رفع ایرادها و مشکلات شبکه شما ارائه می‌دهند، معمولاً به چهار روش زیر انجام می‌گردد
خدمات پشتیبانی شبکه راه دور از طریق سیستم تیکتینگ

در این روش مشتریان، مشکلات (شبکه، نرم افزاری، سخت افزاری و …) خود را از طریق سیستم ارسال تیکت به صورت کتبی با کارشناسان در میان می‌گذارند و کارشناسان ما نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت آنلاین پاسخگوی آن‌ها خواهند بود

خدمات پشتیبانی شبکه به صورت تلفنی

بعضی از مشکلات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری می‌بایست به صورت تلفنی و شفاهی به کارشناسان اعلام گردد و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل برخی مشکلات رایج، می‌توانند شما مشتریان عزیز را به صورت تلفنی راهنمایی کنند

خدمات پشتیبانی شبکه راه دور به صورت ریموت

در این روش کارشناسان برای حل بعضی از مشکلات نیاز دارند تا به سیستم مورد نظر از راه دور با نرم افزارهایی که مخصوص این کار می‌باشند به اصطلاح ریموت زده و مشکل کاربر را مستقیماً بر روی سیستم حل کنند

خدمات پشتیبانی شبکه به صورت حضوری

در بسیاری از مواقع لازم است تا کارشناس به صورت حضوری در محل اقدام به ارائه خدمات شبکه نماید و مشکلات آنان را به صورت حضوری بر طرف نماید

پشتیبانی شبکه بدون هزینه

پشتیبانی خدمات شبکه شما را از تمامی صورت حساب‌های غیرقابل پیش‌بینی و هزینه‌های خرابی در امان نگه می‌دارد که موجب می‌گردد بهره‌وری شما در کسب و کار افزایش یابد.

درصورت نداشتن پشتیبانی شبکه یا پشتیبانی کامپیوتر، یک لحظه قطع شدن شبکه یا خراب شدن یک سیستم ممکن است هزینه زیادی برای شرکت شما داشته باشد. زمانی که شبکه قطع میشود، ارتباط شما و مشتریانتان قطع میشود، ارتباط بین همکاران در بخش ها مختلف، ارتباطات بخش های مالی و فروش با نرم افزارهای EPR و در نهایت امنیت مجموعه مختلف میشود. در نتیجه هزینه های نداشتن پشتیبانی شبکه خیلی بیشتر از داشتن آن است. پشتیبانی شبکه بیشتر یک سرمایه گذاری یا به عبارتی بیمه ارتباطات شما می باشد.

تماس با ما

پشتیبانی شبکه سپندار گستر آراد

پشتیبانی نرم افزار شبکه

خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه بخشی از خدمات اکتیو شبکه می‌باشد. که شامل نگهداری از نرم افزارها و بک‌آپ‌گیری و پشتیبان‌گیری از تمامی اطلاعات و نرم‌افزارهای موجود و همچنین مستندسازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات می‌باشد.

  1. نصب و آپدیت ویندوز سرور
  2. رفع ایرادات احتمالی نرم افزارها
  3. نصب و ارتقاء نرم‌افزارهای شبکه
  4. نظارت بر امنیت تمامی سیستم‌ها، به ویژه اینترنت
  5. پشتیبانی و نگهداری از اطلاعات و دیتاهای شرکت
  6. پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات شبکه های کامپیوتری

پشتیبانی سخت افزار شبکه

خدمات پشتیبانی سخت افزار شبکه ، شامل پشتیبانی و نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آی‌تی و شبکه مانند تجهیزات پسیو شبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و… می‌باشد.

  1. مشاوره شبکه آنلاین جهت خرید تجهیزات
  2. مانیتورینگ تجهیزات شبکه به صورت آنلاین
  3. بازدیدهای دوره‌ای به منظور مراقبت و پیشگیری از خرابی
  4. نصب و ارتقاء تجهیزات سخت افزاری شبکه
  5. عیب یابی و رفع خرابی تجهیزات سخت افزاری شبکه
  6. عیب یابی و رفع خرابی زیرساخت و پسیو شبکه

از کجا پشتیبانی شبکه مناسب بگیریم ؟

داشتن پلن پشتیبانی شبکه این روزها دیگه از نون شب هم واجب تر شده ، برای اینکه یک پلن خوب رو بخواهید داشته باشید، با یه سرچ ساده در اینترنت کلی شرکت که پشتیبانی شبکه میدن براتون میاره، مقایسه کردن قیمت ها و بررسی نوع خدمات یکی از مشکلاتی هست که در انتخاب شرکت و نوع خدمات خواهید داشت. اما ما این مسئله رو حل کردیم ، بعداز تماس شما با دوستان مشاور ما ، قبل از هرچیزی مسائل حال حاضر شما رو به تیم فنی ارائه میدن و تیم پشتیبانی بعد از حل مشکلات فعلی شما، این اجازه رو به شما میدهد که آزادانه و با فکر آسوده و با دیدن نمونه کارمون که برای شما انجام دادیم ، پلن های پشتیبانی شبکه مارو انتخاب کنید. با این روش معتقدیم که هم از پشتیبانی گرفته شده راضی هستید و هم دوستان ما با یک شناخت اجمالی درباره مسائل و مشکلات احتمالی شما قرارداد تنظیم میکنن، که باعث میشه در نوع خدماتی که میدیم و کیفیت خدمات تاثیر بسیار زیادی داشته باشه.

چرا نیاز به کارشناس پشتیبانی شبکه داریم؟

هر شرکتی بعد از ثبت و تاسیس، مهمترین کارشناسی که باید استخدام کند ، کارشناس شبکه است. به علت های مختلف، این روزها هیچ شرکتی رو نمیتونید پیدا کنید که شبکه و ارتباطات نداشته باشه، پس داشتن یک کارشناس شبکه حرفه ای یا یک تیم پشتیبانی شبکه لازم است. اولین قدم داشتن زیرساخت شبکه ای مناسب است که حتما برای تحویل گرقتن پروژه از پیمانکار نیاز است یک کارشناس حرفه ای آن را تحویل بگیرد تا بعدا دچار مشکلات زیرساختی و اجرایی نشید. شرکت سپندار گستر آراد با اجرای زیرساخت استاندارد یا مشاوره شبکه میتونه به شما این نوید رو بده که اولین قدم رو محکم بردارید و در ادامه با ارائه پشتیبانی 24 ساعته تمامی مسائل شما در زمینه شبکه و کامپیوتر رو حل میکنند.

با کمترین هزینه پشتیبانی شبکه بگیر !

کارشناسان پشتیبانی و نگهداری شرکت سپندار گستر آراد مناسب ترین قیمت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را با بهینه ترین راهکار در صرفه جویی زمان به شما پیشنهاد می‌دهند. در صورت نیاز جهت دریافت مشاوره رایگان برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه در تهران و همچنین اطلاع از مبلغ قراردادهای پشتیبانی شبکه می‌توانید با ما تماس بگیرید

ثبت درخواست تماس

contact
ساعت‌های حضور کارشناس پشتیبان شبکه در محل مشتری در تمامی قراردادهای فوق، بسته به نوع قرارداد پشتیبانی شبکه به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود:

انواع پشتیبانی شبکه حضوری

حالت 1 – کارشناس پشتیبانی شبکه جهت رفع مشکل موردی:
در این حالت کارشناس صرفاً زمانی در محل مشتری حضور خواهد داشت که مشکل یا مشکلات مربوطه را حل کند و بعد از رفع آن از محل مشتری خارج می‌گردد.

حالت 2 – کارشناس پشتیبانی شبکه مقیم نیم روز:
در این حالت کارشناس به اندازه یک نیم روز کاری در محل مشتری در زمان‌بندی مشخص، حداقل یک روز در هر ماه و حداکثر بر اساس نیاز مشتری، حضور خواهد داشت، حتی اگر از قبل مشکلی وجود نداشته باشد.

حالت 3 – کارشناس پشتیبانی شبکه مقیم تمام وقت:
در این حالت کارشناس مانند یک کارمند در محل مشتری به صورت تمام وقت حضور خواهد داشت. کارشناس پشتیبانی مقیم در محل، بر اساس نیاز مشتری ممکن است حداقل یک روز تا حداکثر تمام روزهای کاری در یک ماه در محل مشتری حضور داشته باشد.
در هر سه حالت کارشناس بر اساس شرایط و ضوابط قرارداد پشتیبانی شبکۀ اولیه ممکن است در هر هفته یک نوبت و یا چند نوبت در محل مشتری حضور پیدا کند. در نهایت بسته به انتخاب حالت‌های حضور کارشناس، تعداد حضور کارشناس در هر ماه و همچنین نوع قرارداد پشتیبانی، هزینه‌های خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه و کامپیوتر نیز تغییر خواهد کرد.

قرارداد خدمات پشتیبانی IT

شرکت پشتیبانی سپندار گستر آراد آماده عقد قرارداد در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه و آی‌تی می‌باشد. ارائه خدمات پشتیبانی IT در قالب قراردادهای مشخص و به صورت سالیانه می‌باشد. در این قراردادها متناسب نیاز و تقاضای شما برای پشتیبانی و نگهداری از سیستم های کامپیوتری ، تجهیزات اداری و تعمیر و نگهداری شبکه با در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی بهترین مبلغ قرارداد پشتیبانی شبکه و IT به شما ارائه می‌گردد. به طور کلی شرکت سپندار گستر آراد چهار نوع قرارداد خدمات پشتیبانی IT، در این زمینه ارائه می‌دهد که بر اساس تقاضای مشتریان ممکن است قرارداد نهایی، ترکیبی از هر 4 نوع باشد، در زیر به چهار نوع نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه و سیستم های کامپیوتری اشاره شده است:


قرارداد خدمات پشتیبانی و نگهداری سیستم های کامپیوتری:
شبکه کامپیوتری شرکت یا سازمان شما، مجموعه ای از ماشین های پیچیده است، که به طور همزمان با دیگر دستگاهها ارتباط برقرار می‌کنند و هزاران محاسبه را انجام می‌دهند. تعمیر و نگهداری سیستم های کامپیوتری به صورت منظم می‌تواند مشکلات بزرگ را از شبکه های کامپیوتری شما دور نگه دارد. کارشناسان IT می‌دانند که بدون تعمیر مناسب سیستم های کامپیوتری، کسب و کار شما قادر نخواهد بود به درستی کار کند. با توجه به اهمیت نظارت و نگهداری شبکه و سیستم های کامپیوتری، این امکان برای شما وجود دارد که بخواهید تعمیر و نگهداری سیستم های کامپیوتری خود را به شرکت پشتیبانی و نگهداری شبکه واگذار کنید.

قرارداد خدمات پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات اداری:
در این نوع قرارداد نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات اداری ائم از پرینتر، اسکنر و … از اهمیت بیشتری برخوردار است. تکنسین های کامپیوتر مسئول ارائه خدمات سرویس و نگهداری از تجهیزات اداری به شرکت‌ها می‌باشند. به این دسته از خدمات در اصطلاح خدمات HelpDesk گفته می‌شود.

قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه:
این نوع از قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه ، برای ارائه بهترین خدمات تخصصی و حرفه‌ای در زمینه شبکه و تجهیزات شبکه‌ای و نرم افزارهای مرتبط با آن متمرکز می‌باشد. در قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، خدمات از نظر فنی در سطح بالاتری نسبت به سایر قراردادها ارائه می‌گردد. متخصصین پشتیبان شبکه سپندار گستر آراد که در این زمینه خدمت‌رسانی می‌کنند، کارشناسانی با تجربه بالا می‌باشند.

در زیر به 5 مورد از خدمات اصلی پشتیبانی شبکه اشاره شده است:
  1. خدمات پشتیبانی و نگهداری زیر ساخت شبکه
  2. خدمات پشتیبانی از سرورها و تجهیزات اتاق سرور
  3. خدمات پشتیبانی و نگهداری از سرویس ها و نرم افزارهای شبکه
  4. خدمات پشتیبانی سیستم های مانیتورینگ شبکه
  5. خدمات پشتیبانی امنیت شبکه


قرارداد پشتیبانی و نگهداری از سیستم های حفاظتی و نظارتی:
ین نوع قرارداد نگهداری و پشتیبانی از سیتم های حفاظتی و نظارتی در واقع ترکیبی از بهترین خدمات تخصصی شبکه و خدمات پشتیبانی سیستم‌های کامپیوتری می‌باشد. البته خدمات جانبی دیگری نیز در این نوع نمونه قرارداد سرویس و نگهداری کامپیوتر ارائه می‌گردد، مانند: پشتیبانی تجهیزات دوربین مداربسته تحت شبکه، نگهداری از دستگاه‌های الکترونیکی مانند سیستم‌های هوشمند اتاق سرور، دستگاه حضور و غیاب، برق اضطراری UPS و … . در واقع این خدمات تمامی نیازهای آی‌تی در سطوح مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بسته های اقتصادی خدمات پشتیبانی کسب و کارهای استارتاپی

بسته های پشتیبانی

بسته 1

میلیون تومان1 / ماه

  • نگهداری و آپدیت تا 10 کلاینت
  • نگهداری و آپدیت تا 4 سرور
  • دوربین مداربسته 10 دستگاه
  • 1 مراجعه حضوری در ماه
  • تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات
  • پشتیبانی voip
  • پشتیبانی firewall

بسته 2

میلیون تومان 6 / ماه

  • نگهداری و آپدیت تا 20 کلاینت
  • نگهداری و آپدیت تا 8 سرور
  • دوربین مداربسته 20 دستگاه
  • 3 مراجعه حضوری در ماهه
  • تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات
  • پشتیبانی voip
  • پشتیبانی firewall
ویژه سازمانی

بسته 3

میلیون تومان 10 / ماه

  • نگهداری و آپدیت تا 100 کلاینت
  • نگهداری و آپدیت تا 15 سرور
  • دوربین مداربسته نامحدود
  • مراجعه حضوری نامحدود
  • تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات
  • پشتیبانی voip
  • پشتیبانی firewall

عضویت در خبرنامه سپندار گستر آراد

تا از آخرین مقالات و اخبار مطلع شوید

لطفا جاوا اسکریپ را فعال نمایید